– Zakupiony towar może zostać zwrócony/wymieniony w stanie nie zmienionym, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem przyjęcia towaru do zwrotu jest brak jakichkolwiek śladów jego użytkowania oraz załączenie formularza zwrotu (dostępny w zakładce FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJIj) i faktury. Zwroty bez faktury nie będą przyjmowane, natomiast możliwa będzie wymiana na inne ubrania o tej samej wartości.
UWAGA: zwrotowi nie podlegają ubrania wykonane na indywidualne zamówienie oraz w których na życzenie klienta dokonano indywidualnych zmian w projekcie.
Zwrot/wymianę/reklamacje proszę zgłosić przed wysłaniem mailowo na adres: essential@onet.eu w celu ustalenia z projektantką dalszych kroków postepowania.
Cała kwota zapłacona za towar zostanie zwrócona klientowi. Zwrot pieniędzy odbywa się wyłącznie na konto bankowe klienta. Dane dotyczące konta bankowego, na które mają być przesłane pieniądze, powinny zostać dołączone do przesyłki ze zwracanym towarem lub przesłane e-mailem na: essential@onet.eu
Reklamację należy zgłosić najpierw e-mailem na adres: essential@onet.eu. W przypadku reklamacji towaru z powodu jego zniszczenia w trakcie dostawy lub wad zauważonych w momencie otrzymania przesyłki, nie będących wynikiem nawet chwilowego użytkowania, gwarantujemy zwrot kosztu zamówionego towaru. Reklamowany towar, podobnie jak w przypadku zwrotu, należy zgłosić na adres e-mail: essential@onet.eu a także dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru. O dalszych krokach postepowania procesu reklamacji informujemy Państwa mailowo i ustalamy szczegóły zwrotu reklamowanego towaru.
Reklamacje rozpatrywane są na podstawie formularza zwrotu/reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
Wysyłka zwrotów i reklamacji odbywa się na koszt Essential Style